Чанта за рамо EDC SIDE BAG

89,90 лв.
Изчерпано
Няма наличност от този продукт Добави в любими

Чанта за рамо EDC SIDE BAG е универсална компактна чанта за Вашето ежедневие. Знаем, че имате нужда от място за всичките си вещи, а джобовете на панталона са крайно недостатъчни. Тогава Ви трябва допълнителен атрибут, който обаче да бъде удобен и компактен. Това е точният избор. Чанта, която се носи през рамо, с 5 джоба. Има възможност за фиксиране с втори ремък, ако ежедневието Ви е свързано с интензивно движение. Например карате колело, мотор или извършвате друга активна физическа дейност. От едната страна на чантата има малък универсален джоб, в който може да сложите ключове, документи или друго. От другата страна има джоб за шише или ветровка с ластици за пристягане. Имате един основен джоб, който може да използвате дори за носене на оръжие (пистолет, револвер). В него има вътрешен плосък джоб за документи. Добавен е преден джоб с вграден органайзер и вътрешен мрежест джоб с цип. Там може да подредите дребните, но важни предмети. На капака има малък джоб с цип, а ако дори това място не Ви стигне чантата има MOLLE система. Тя е тип Laser cut и позволява да се прикачат допълнителни джобове или екипировка, което увеличава обема.

Марка: Helikon-Tex
Размер: Не
Код: 202230
Тегло: 0.6000

Начин на доставка

Доставката на поръчките от нашия магазин става чрез куриерска фирма "Еконт". Стоката може да бъде доставена както до адрес по Ваш избор, така и до офис на "Еконт", от където да я получите. При доставка / получаване в офис получателят на поръчката подписва разписка за приемо-предаване, която удостоверява коректното изпълнение на поръчката.

Срок на доставка

Поръчка, направена до 16:30 ч., бива доставяна на следващия работен ден до всяка точка на България.* Поръчките след 16:30 ч се доставят на последващия работен ден. Ако има забавяне на изпълнението на поръчката от наша страна, служител на магазина ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми кога ще получите желаната стока. 

*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма "Еконт". В някои населени места, доставките се извършва до 3 работни дни.

Цена на доставка

Доставката се заплаща от клиента и ще бъде калкулирана в последната стъпка от Вашата поръчка - "Завършване на поръчката", на база актуалните цени на куриерска фирма "Еконт". Цената на доставка зависи в най-голяма степен от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие изберете - до офис на "Еконт" или до адрес по Ваш избор.

Ориентировъчни* цени на доставка:

3.50 лв. до офис на "Еконт"

5.75 лв. до адрес по Ваш избор

*Гореспоменатите цени се базират на осреднени стойности, които нашите клиенти заплащат за доставка.

 

В магазин БРАННИК купувате лесно, но и можете лесно да върнете или замените закупените от Вас продукти, независимо от причината, в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване.

Единствено продукти без индикации, че са бил употребявани от Клиента, без да са повредени или третирани по какъвто и да било начин, подлежат на връщане или замяна.

Продуктите трябва да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са Ви били доставени (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.).

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, свържете се по телефон или ел. поща с наш служител и ние с удоволствие ще Ви съдействаме.

Сподели
  • Материал: 500D Кордура
  • Размери: 30 x 28 x 13 см
  • Тегло: 570 грама
  • 1 плосък джоб
  • 1 основен джоб
  • 1 вътрешен плосък джоб
  • 1 джоб с вграден органайзер
  • 1 вътрешен мрежест джоб с цип
  • 1 страничен джоб
  • 1 страничен джоб за бутилка
  • Ластици за захващане на яке или друго отдолу
  • Подходяща за оръжие
  • MOLLE Laser cut модулна система
  • Мек гръб
  • Презрамка
  • Втори ремък за фиксиране през гърба
  • Система за бързо освобождаване
  • Панел за прикачане на велкро нашивки

 

text page img1. Как да поръчам?
2. Каква е цената за доставка?
3. Как и кога ще бъде доставена моята поръчка?
4. Как да платя?
5. Мога ли да върна поръчан от мен продукт?
6. За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?
7. На какъв адрес да изпратя продукта за връщане/замяна?
8. Получих дефектен/грешен продукт. Какво да правя?
9. Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?
10. Какво да направя, ако продукта, който искам, не е наличен?
11. Има ли опция да отворя пратка и пробвам продукта, преди да платя за куриера?
12. Може ли поръчката да бъде доставена до адрес на куриерската фирма?
13. Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?


1. Може да направите поръчка по 5 различни начина:
•Чрез сайта ни, като минете всички стъпки за поръчка
•По телефон (0888 881527 или 0884 141578)
•С мейл на електронната ни поща (info (аt) brannik.bg), в който напишете продуктите, които искате да закупите и добавите нужни за изпращане на пратката с куриерска фирма
•Чрез фейсбук страницата ни, използвайки специалното приложение за поръчки


2. Цената на доставката зависи от няколко фактора. Това са куриерската фирма, теглото на пратката, сумата на наложения платеж и дали пратката се доставя до адрес на клиента или до офис на куриерската фирма. В почти всички случаи цената на доставка е между 3 и 6 лв.
Магазин „Бранник” работи с куриерска фирма Еконт, като се ползва с 20% намаление от стандартните цени за куриерската фирмиа.


3. Всяка поръчка постъпила до 16:30 ч. в работен ден, ще бъде изпратена още същия ден и на следващия работен ден ще бъде при Вас (Ако офиса на куриерската фирма работи в събота ще получите доставката и тогава). Когато поръчката е направена в почивен ден или ден на национален празник, ще получите доставката на втория работен ден след това.
В някои случаи е възможно да се забавим с изпращането на поръчката, поради независещи от нас причини. Ако това се случи, наш служител ще Ви се обади, за да Ви уведоми за закъснението и да Ви съобщи кога ще получите поръчаната стока.


4. В момента има 3 основни метода за плащане:
•Наложен платеж – при него заплащате Вашата поръчка в брой на куриера при получаването й.
•Банков превод – след поръчката ще получите на мейла си нашите банкови данни, по които трябва да преведете сумата на поръчката. Пратката ще бъда изпратена след като получим потвърждение, че парите са постъпили по нашата сметка.
•С дебитна или кредитна карта – при избор на този метод за плащане трябва да въведете данните на Вашата карта в системата на epay.bg, но не е нужно да имате регистрация там, за да може да заплатите поръчката.
•С отложено плащане до 15 дена след покупката чрез системата на "Плати послед".

5. Да, това е Ваше право според българското законодателство, от което Вие може да се възползвате, без да посочвате причина за връщането на продукта. Според закона за защита на потребителите един или повече от поръчаните продукти може да бъде върнати и възстановена сумата заплатена за тях, в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че даденият продукт е във вида, в който е доставен, не е нарушавана целостта на опаковката и той не е използван.


6. Ако ще връщате продукт, ще е необходимо да заплатите куриерските разходи до офис на куриерска фирма Еконт, който обслужва нашата фирма. В случай, че ще заменяте продуктите, Вие ще трябва да заплатите транспортните разходи за връщането до офиса ни, както и повторното пращане на стоката.


7. Продуктите за връщане/замяна изпратете до офис Еконт - Любляна в София до фирма „Eкcтeндид” EОOД.


8. В случай, че получите дефектна стока или стоката не отговаря на поръчаната от Вас, използвайте менюто РЕКЛАМАЦИИ в долната част на сайта. Там трябва да попълните Вашите данни и да опишете каква е причината за рекламацията. Ако има дефект в продукта е препоръчително да прекачите и снимка. Ако рекламацията Ви е основателна, ние ще заменим продукта или ще Ви върнем парите за него.


9. Не, не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка през сайта. Но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.


10. Ако продукта, който искате да поръчате не е наличен, може да се свържете с по телефон или ел. поща с нас. Тъй като ние редовно получаваме нова стока от нашите доставчици, ще може да Ви уведомим кога желание от Вас продукт ще бъде отново наличен и след като той дойде при нас, ще свържем с Вас, за да Ви уведомим, че е вече може да се поръча.


11. Да, ако доставката да бъде извършена от куриерска фирма Еконт, може да отворите и пробвате продукта, преди да заплатите стойността на наложения платеж.


12. Да, когато правите Вашата поръчка и избирате куриерска фирма, може да запишете Ваш адрес за доставка или да изберете офис на куриерската фирма, от където да си вземете поръчката.


13. Не, не разполагаме с физически магазин. Стоките могат да бъдат поръчани единствено онлайн.

 

Тел.: 0888 881 527

E-mail: info@brannik.bg

Подобни продукти