Често задавани въпроси

 

text page img1. Как да поръчам?
2. Каква е цената за доставка?
3. Как и кога ще бъде доставена моята поръчка?
4. Как да платя?
5. Мога ли да върна поръчан от мен продукт?
6. За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?
7. На какъв адрес да изпратя продукта за връщане/замяна?
8. Получих дефектен/грешен продукт. Какво да правя?
9. Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?
10. Какво да направя, ако продукта, който искам, не е наличен?
11. Има ли опция да отворя пратка и пробвам продукта, преди да платя за куриера?
12. Може ли поръчката да бъде доставена до адрес на куриерската фирма?
13. Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?
 
1. Може да направите поръчка по 5 различни начина:
•Чрез сайта ни, като минете всички стъпки за поръчка
•По телефон (0888 881527 или 0884 141578)
•С мейл на електронната ни поща (info@brannik.bg), в който напишете продуктите, които искате да закупите и добавите нужни за изпращане на пратката с куриерска фирма
•Чрез фейсбук страницата ни, използвайки специалното приложение за поръчки


2. Цената на доставката зависи от няколко фактора. Това са куриерската фирма, теглото на пратката, сумата на наложения платеж и дали пратката се доставя до адрес на клиента или до офис на куриерската фирма. В почти всички случаи цената на доставка е между 3 и 6 лв.
Магазин „Бранник” работи с куриерска фирма Еконт, като се ползва с 20% намаление от стандартните цени за куриерската фирмиа.


3. Всяка поръчка постъпила до 17 ч. в работен ден, ще бъде изпратена още същия ден и на следващия работен ден ще бъде при Вас (Ако офиса на куриерската фирма работи в събота ще получите доставката и тогава). Когато поръчката е направена в почивен ден или ден на национален празник, ще получите доставката на втория работен ден след това.
В някои случаи е възможно да се забавим с изпращането на поръчката, поради независещи от нас причини. Ако това се случи, наш служител ще Ви се обади, за да Ви уведоми за закъснението и да Ви съобщи кога ще получите поръчаната стока.


4. В момента има 3 основни метода за плащане:
•Наложен платеж – при него заплащате Вашата поръчка в брой на куриера при получаването й.
•Банков превод – след поръчката ще получите на мейла си нашите банкови данни, по които трябва да преведете сумата на поръчката. Пратката ще бъда изпратена след като получим потвърждение, че парите са постъпили по нашата сметка.
•С дебитна или кредитна карта – при избор на този метод за плащане трябва да въведете данните на Вашата карта в системата на epay.bg, но не е нужно да имате регистрация там, за да може да заплатите поръчката.
•С отложено плащане до 15 дена след покупката чрез системата на "Плати послед". Повече подробности може да прочетете ТУК.

5. Да, това е Ваше право според българското законодателство, от което Вие може да се възползвате, без да посочвате причина за връщането на продукта. Според закона за защита на потребителите един или повече от поръчаните продукти може да бъде върнати и възстановена сумата заплатена за тях, в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че даденият продукт е във вида, в който е доставен, не е нарушавана целостта на опаковката и той не е използван.


6. Ако ще връщате продукт, ще е необходимо да заплатите куриерските разходи до офис на куриерска фирма Еконт, който обслужва нашата фирма. В случай, че ще заменяте продуктите, Вие ще трябва да заплатите транспортните разходи за връщането до офиса ни, както и повторното пращане на стоката.


7. Продуктите за връщане/замяна изпратете до офис Еконт - Лагера в София до фирма "Екстендид" ЕООД.


8. В случай, че получите дефектна стока или стоката не отговаря на поръчаната от Вас, използвайте менюто РЕКЛАМАЦИИ в долната част на сайта. Там трябва да попълните Вашите данни и да опишете каква е причината за рекламацията. Ако има дефект в продукта е препоръчително да прекачите и снимка. Ако рекламацията Ви е основателна, ние ще заменим продукта или ще Ви върнем парите за него.


9. Не, не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка през сайта. Но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.


10. Ако продукта, който искате да поръчате не е наличен, може да се свържете с по телефон или ел. поща с нас. Тъй като ние редовно получаваме нова стока от нашите доставчици, ще може да Ви уведомим кога желание от Вас продукт ще бъде отново наличен и след като той дойде при нас, ще свържем с Вас, за да Ви уведомим, че е вече може да се поръча.


11. Да, ако доставката да бъде извършена от куриерска фирма Еконт, може да отворите и пробвате продукта, преди да заплатите стойността на наложения платеж.


12. Да, когато правите Вашата поръчка и избирате куриерска фирма, може да запишете Ваш адрес за доставка или да изберете офис на куриерската фирма, от където да си вземете поръчката.


13. Не, не разполагаме с физически магазин. Стоките могат да бъдат поръчани единствено онлайн.