Ловна ушанка Graff 160

34,90 лв.
Налично
Добави в количката Добави в любими

Топла зимна шапка, която да предпази главата от студ и вятър. С нея ще можете свободно и приятно да практикувате любимото си хоби сред природата. Независимо, колко е студено единствената Ви грижа ще бъде улова на дивеч. Подплатена с еко вълна, която е мека, не дразни кожата и е изключително топла. Шапката има падащи панели, който предпазват ушите. Можете да ги носите вързани над главата, а когато е студено да ги пуснете и фиксирате под брадичката. По този начин ще предотвратите влизането на студ, а шапката ще бъде стабилно фиксирана по формата на главата. От Graff са се постарали за комфорта на тази шапка и нищо да не може да помрачи изкарването Ви. Затова са добавили и BRATEX мембрана. Тя е ветро- и водоустойчива, което предпазва главата Ви на 100% при дъжд, сняг и силен вятър. Има възможност за регулиране на обиколката, за да пасне на всички размери, за които е предвидена.

Марка: GRAFF
Цвят: green
Код: 202064
Тегло: 0.3000

Начин на доставка

Доставката на поръчките от нашия магазин става чрез куриерска фирма "Еконт". Стоката може да бъде доставена както до адрес по Ваш избор, така и до офис на "Еконт", от където да я получите. При доставка / получаване в офис получателят на поръчката подписва разписка за приемо-предаване, която удостоверява коректното изпълнение на поръчката.

Срок на доставка

Поръчка, направена до 17 ч., бива доставяна на следващия работен ден до всяка точка на България.* Поръчките след 17 ч се доставят по-следващия работен ден. Ако има забавяне на изпълнението на поръчката от наша страна, служител на магазина ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми кога ще получите желаната стока. 

*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма "Еконт". В някои населени места, доставките се извършва до 3 работни дни.

Цена на доставка

Доставката се заплаща от клиента и ще бъде калкулирана в последната стъпка от Вашата поръчка - "Завършване на поръчката", на база актуалните цени на куриерска фирма "Еконт". Цената на доставка зависи в най-голяма степен от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие изберете - до офис на "Еконт" или до адрес по Ваш избор.

Ориентировъчни* цени на доставка:

3.95 лв. до офис на "Еконт"

5.75 лв. до адрес по Ваш избор

*Гореспоменатите цени се базират на осреднени стойности, които нашите клиенти заплащат за доставка.

 

В магазин БРАННИК купувате лесно, но и можете лесно да върнете или замените закупените от Вас продукти, независимо от причината, в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване.

Единствено продукти без индикации, че са бил употребявани от Клиента, без да са повредени или третирани по какъвто и да било начин, подлежат на връщане или замяна.

Продуктите трябва да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са Ви били доставени (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.).

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, свържете се по телефон или ел. поща с наш служител и ние с удоволствие ще Ви съдействаме.

Сподели
  • Материал: 100% Полиестер
  • Ветроустойчива
  • Водоустойчива
  • Дишащи мембрани
  • Топла и мека подплата
  • Панели за ушите, които могат да се фиксират над главата или под брадичката
  • Светлоотразителна лента
  • Възможност за регулиране на размера
  • Да се пере на 30 градуса
  • Да не се използват белина или омекотители
  • Да не се изсушава в машини

 

text page img1. Как да поръчам?
2. Каква е цената за доставка?
3. Как и кога ще бъде доставена моята поръчка?
4. Как да платя?
5. Мога ли да върна поръчан от мен продукт?
6. За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?
7. На какъв адрес да изпратя продукта за връщане/замяна?
8. Получих дефектен/грешен продукт. Какво да правя?
9. Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?
10. Какво да направя, ако продукта, който искам, не е наличен?
11. Има ли опция да отворя пратка и пробвам продукта, преди да платя за куриера?
12. Може ли поръчката да бъде доставена до адрес на куриерската фирма?
13. Имате ли магазин, където мога да пробвам артикулите Ви?


1. Може да направите поръчка по 5 различни начина:
•Чрез сайта ни, като минете всички стъпки за поръчка
•По телефон (0888 881527 или 0884 141578)
•С мейл на електронната ни поща (info@brannik.bg), в който напишете продуктите, които искате да закупите и добавите нужни за изпращане на пратката с куриерска фирма
•Чрез фейсбук страницата ни, използвайки специалното приложение за поръчки


2. Цената на доставката зависи от няколко фактора. Това са куриерската фирма, теглото на пратката, сумата на наложения платеж и дали пратката се доставя до адрес на клиента или до офис на куриерската фирма. В почти всички случаи цената на доставка е между 3 и 6 лв.
Магазин „Бранник” работи с куриерска фирма Еконт, като се ползва с 20% намаление от стандартните цени за куриерската фирмиа.


3. Всяка поръчка постъпила до 17 ч. в работен ден, ще бъде изпратена още същия ден и на следващия работен ден ще бъде при Вас (Ако офиса на куриерската фирма работи в събота ще получите доставката и тогава). Когато поръчката е направена в почивен ден или ден на национален празник, ще получите доставката на втория работен ден след това.
В някои случаи е възможно да се забавим с изпращането на поръчката, поради независещи от нас причини. Ако това се случи, наш служител ще Ви се обади, за да Ви уведоми за закъснението и да Ви съобщи кога ще получите поръчаната стока.


4. В момента има 3 основни метода за плащане:
•Наложен платеж – при него заплащате Вашата поръчка в брой на куриера при получаването й.
•Банков превод – след поръчката ще получите на мейла си нашите банкови данни, по които трябва да преведете сумата на поръчката. Пратката ще бъда изпратена след като получим потвърждение, че парите са постъпили по нашата сметка.
•С дебитна или кредитна карта – при избор на този метод за плащане трябва да въведете данните на Вашата карта в системата на epay.bg, но не е нужно да имате регистрация там, за да може да заплатите поръчката.
•С отложено плащане до 15 дена след покупката чрез системата на "Плати послед". Повече подробности може да прочетете ТУК.

5. Да, това е Ваше право според българското законодателство, от което Вие може да се възползвате, без да посочвате причина за връщането на продукта. Според закона за защита на потребителите един или повече от поръчаните продукти може да бъде върнати и възстановена сумата заплатена за тях, в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че даденият продукт е във вида, в който е доставен, не е нарушавана целостта на опаковката и той не е използван.


6. Ако ще връщате продукт, ще е необходимо да заплатите куриерските разходи до офис на куриерска фирма Еконт, който обслужва нашата фирма. В случай, че ще заменяте продуктите, Вие ще трябва да заплатите транспортните разходи за връщането до офиса ни, както и повторното пращане на стоката.


7. Продуктите за връщане/замяна изпратете до офис Еконт - Любляна в София до фирма "Екстендид" ЕООД.


8. В случай, че получите дефектна стока или стоката не отговаря на поръчаната от Вас, използвайте менюто РЕКЛАМАЦИИ в долната част на сайта. Там трябва да попълните Вашите данни и да опишете каква е причината за рекламацията. Ако има дефект в продукта е препоръчително да прекачите и снимка. Ако рекламацията Ви е основателна, ние ще заменим продукта или ще Ви върнем парите за него.


9. Не, не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка през сайта. Но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.


10. Ако продукта, който искате да поръчате не е наличен, може да се свържете с по телефон или ел. поща с нас. Тъй като ние редовно получаваме нова стока от нашите доставчици, ще може да Ви уведомим кога желание от Вас продукт ще бъде отново наличен и след като той дойде при нас, ще свържем с Вас, за да Ви уведомим, че е вече може да се поръча.


11. Да, ако доставката да бъде извършена от куриерска фирма Еконт, може да отворите и пробвате продукта, преди да заплатите стойността на наложения платеж.


12. Да, когато правите Вашата поръчка и избирате куриерска фирма, може да запишете Ваш адрес за доставка или да изберете офис на куриерската фирма, от където да си вземете поръчката.


13. Не, не разполагаме с физически магазин. Стоките могат да бъдат поръчани единствено онлайн.

 

Тел.: 0888 881 527

E-mail: info@brannik.bg

Подобни продукти

  S M L XL 2XL
А 56см 57см 58см 59см 60-61см

Как да определя моя размер? Вижте ТУК!

Размерите са ориентировъчни и е възможна разлика от 1-2 см. Ако се колебаете кой размер е подходящ за вас, може да се свържете с наш служител за консултация.