Експресна доставка

Преглед и тест

Замяна и връщане до 14 дни

Стоки с гаранция

Над 30 000 доволни кленти

Професионална консултация

Скиорски чорапи Shushon SNOWFLAKE II

Regular Price: 32,90 лв.

Special Price 26,81 лв.

Налично
Добави в количката Добави в любими

Скиорските чорапи Shushon SNOWFLAKE са специални термо чорапи предназначени за зимни спортове и туризъм през зимните месеци. С 6 специални зони, които ги правят максимално ефективни. Те са произвеждат изцяло в България от млади, ентусиазирани хора, които искат да върнат славата на природосъобразния вълнен чорап. Високи са до колянното, за да защитят не само стъпалото, но и долната част на крака. Материала, който ги прави толкова ефективни е именно мерино вълната, която запазва топлината на тялото. Комбинацията от висококачествени материали прави чорапите дишащи и антибактериални, за да не запарват краката Ви и да не се развиват гъбички и други патогени. Не позволяват развитието на неприятна миризма. Снабдени са със специално термоходило, което намалява до минимум загубата на температура от там, което е най-близо до земята и съответно загубата на температура при човека е най-голяма от там. И не на последно място разбира се чорапите са меки на допир и не причиняват сърбежи и кожни раздразнения. Този чорап е подходящ както за всички практикуващи зимни спортове като ски и сноуборд, така и за всички занимания през студените зимни дни сред природата, включително лов и риболов.

Aтлетът Слави Несторов е официално 13-ият българин качил връх Еверест (8848m), покорил го с чорапи Shushon на краката. Носи ги и при експедицията до Гашербрум II (8035м) с Боян Петров†.

Марка: Shushon
Код: 201639
Тегло: 0.1000

Начин на доставка

Доставката на поръчките от нашия магазин става чрез куриерска фирма "Еконт". Стоката може да бъде доставена както до адрес по Ваш избор, така и до офис на "Еконт", от където да я получите. При доставка / получаване в офис получателят на поръчката подписва разписка за приемо-предаване, която удостоверява коректното изпълнение на поръчката.

Срок на доставка

Поръчка, направена до 16:30 ч., бива доставяна на следващия работен ден до всяка точка на България.* Поръчките след 16:30 ч. се доставят на последващия работен ден. Ако има забавяне на изпълнението на поръчката от наша страна, служител на магазина ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми кога ще получите желаната стока. 

*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма "Еконт". В някои населени места, доставките се извършва до 3 работни дни.

Цена на доставка

Доставката се заплаща от клиента и ще бъде калкулирана в последната стъпка от Вашата поръчка - "Завършване на поръчката", на база актуалните тарифи на куриерска фирма "Еконт". Цената на доставка зависи в най-голяма степен от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие изберете - до офис на "Еконт" или до адрес по Ваш избор.

В магазин БРАННИК купувате лесно, но и можете лесно да върнете или замените закупените от Вас продукти, независимо от причината, в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване.

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, попълнете формата за замяна и връщане на адрес http://return.brannik.bg/.

Единствено продукти без индикации, че са бил употребявани от Клиента, без да са повредени или третирани по какъвто и да било начин, подлежат на връщане или замяна.

Продуктите трябва да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са Ви били доставени (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.).

При допълнителни въпроси свържете се по телефон или ел. поща с наш служител и ние с удоволствие ще Ви съдействаме.

Сподели
Характеристики
  • Състав: 44% Мерино вълна, 44% акрил, 12% Полиамид
  • 6 зони (описани подробно на схемата)
  • Произведени в България
  • Дължина: до коляното
  • Дишаща материя
  • Термо ходило
  • Антибактериални
Отзиви
Остави отзив

За оставите отзив трябва да се регистрирате или влезте в профила си ако вече сте се регистрирали.

Отзиви

Все още няма отзиви за този продукт.

Как да поръчам

Често задавани въпроси

Как да поръчам?
Може да направите поръчка по следните начини:
• Чрез сайта ни, като минете две лесни стъпки за поръчка
• По телефон на 0888 881527 или 02 451 94 13
• С имейл на електронната ни поща info (аt) brannik.bg, чрез facebook страницата ни или чрез чат менюто на сайта ни, като ни предоставите:
– Име, Код, Цвят и/или Размер на продуктите, които желаете да закупите
– Адрес за доставка или адрес на офис на Еконт, до който желаете да бъде доставена поръчката Ви
– Данни на получателя: Две имена, Телефонен номер, Email адрес

Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?
Не, регистрацията не е задължителна, за да направите поръчка през сайта. Но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Каква е цената за доставка?
Цената на доставка се калкулира на база актуалните тарифи на куриерска фирма „Еконт” и в най-голяма степен зависи от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие изберете - до офис на „Еконт” или до адрес по Ваш избор.

При поръчка чрез сайта ни цената на доставка ще бъде автоматично калкулирана в последната стъпка от Вашата поръчка – „Завършване на поръчката”.

Ориентировъчни* цени на доставка:

3.50 лв. до офис на „Еконт”
5.75 лв. до адрес по Ваш избор

*Гореспоменатите цени се базират на осреднени стойности, които нашите клиенти заплащат за доставка.

Кога ще ми бъде доставена поръчка?
Поръчка на стоки в наличност постъпила до 16:30 ч. в работен ден, се подготвя и изпраща в същия ден, като бива доставяна на следващия работен ден до всяка точка на България.* Ако офисът на куриерската фирма, до който Ви е изпратена пратката, работи в събота, имате възможност да получите поръчката и в този ден.
Поръчка на стоки в наличност постъпила след 16:30 ч. в работен ден, в почивен ден или в ден на национален празник се подготвя и изпраща на следващия работен ден, като бива доставяна на втория работен ден от деня на поръчката.

Ако желаете да поръчате или сте поръчали продукти с указани по-дълги срокове на доставка, то доставката ще се извърши според заложените към конкретния продукт срокове.

В някои случаи е възможно забавяне на изпълнението на поръчката, поради независещи от brannik.bg причини. В такъв случай, служител на магазина ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми кога ще получите желаната стока.

*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма „Еконт”. В някои населени места, доставките се извършва до 3 работни дни.

Как мога да направя корекция в моята поръчка?
За да коригирате Вашата поръчка е необходимо да се свържете по телефон или ел. поща с нас до 16:30 в деня на поръчката. След този час корекции в поръчката не са възможни, тъй-като пратката Ви вече пътува към Вас.

Имам ли опция за Преглед и Тест?
Да, brannik.bg изпраща всички поръчки с опция за преглед и тест с куриерска фирма „Еконт”, за да можете спокойно да видите и пробвате продуктите, преди да заплатите стойността на наложения платеж.

Как да платя?
Brannik.bg предлага следните методи за плащане:
Наложен платеж – при него заплащате Вашата поръчка в брой на куриера при получаването й.
Дебитна или кредитна карта – при избор на този метод на плащане, след натиска на бутон „Завърши поръчката”, ще бъдете пренасочени към системата на ПИБ, за да въведете данните на Вашата карта.
Банков превод – при желание да използвате банков превод като метод на плащане е необходимо да се свържете с нас за уточняване на детайлите по превода. Служител на магазина ще Ви изпрати имейл с нашите банкови данни, по които трябва да преведете сумата на поръчката. Пратката ще бъде изпратена след като получим потвърждение, че парите са постъпили по нашата сметка.

Мога ли да заменя закупен от мен артикул?
Да, можете да замените закупен артикул в 14-дневен срок от получаването му, за друг артикул предлаган на сайта ни, като разликата в цената ще бъде приспадната.
Артикулът, който връщате е необходимо да е в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които Ви е били доставен.
Връщане на продукти без данъчен документ, удостоверяващ покупката; без опаковка или с повредена / нецялостна такава; без етикет или с повреден / нецялостен такъв; със следи от износване, удар, одрасквания, наранявания или други външни белези; с петна, скъсан, счупен, пробит, разпран, изгорен, парфюмиран или пран; със следи от манипулации и какъвто и да било друг тип интервенции, не може да бъде уважено.

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, попълнете формата за замяна и връщане на адрес http://return.brannik.bg/.

Мога ли да върна поръчан от мен продукт?
Да, това е Ваше право според българското законодателство. В 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока имате възможност да върнете поръчаните продукти.

Когато сте поръчали повече от един артикул, а желаете да върнете част, не всички, поръчани продукти, brannik.bg ще възстанови платената цена единствено на върнатите артикули, като си запазва правото да удържи направените отстъпки от цената за поръчано количество спрямо останалите във Ваше притежание продукти.

Артикулите, които връщате е необходимо да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са Ви били доставени (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.).

Връщане на продукти без данъчен документ, удостоверяващ покупката; без опаковка или с повредена / нецялостна такава; без етикет или с повреден / нецялостен такъв; със следи от износване, удар, одрасквания, наранявания или други външни белези; с петна, скъсан, счупен, пробит, разпран, изгорен, парфюмиран или пран; със следи от манипулации и какъвто и да било друг тип интервенции, не може да бъде уважено.

При желание да върнете закупен продукт(и), моля, попълнете формата за замяна и връщане на адрес http://return.brannik.bg/ или следвайте стъпките във формуляра за замяна/връщане приложен към поръчката, като попълните същия четливо.
ВАЖНО: Възстановяването на платената цена става по банков път, за което е необходимо да въведете IBAN на личната сметката, в която желаете да получи парите. Моля, не връщайте продуктите с наложен платеж, тъй-като няма да могат да бъдат приети.

При нужда от съдействие, винаги може да се обърнете към нас.

На какъв адрес да изпратя продукта за връщане или замяна?
Продуктите за връщане/замяна изпращайте до офис на „Еконт” - София -Любляна за фирма „Джeй Koнcулт” EОOД.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?
При връщане или заняма на продукт клиентът поема куриерските разноски.

Ако връщате продукт е необходимо да заплатите куриерските разходи до офис на „Еконт” - София -Любляна, посочен също и във формуляра за замяна/връщане приложен към Вашата пратка.

В случай, че ще заменяте продукт(и), Вие ще заплатите транспортните разходи за връщането към нас, както и повторното изпращане на заменения продукт(и).

Каква гаранция давате на продуктите?
Всички стоки от brannik.bg са с 2г. законова гаранция за съответствие на стоките с договора за продажба, която започва да тече от момента на получаване на стоката.

Гаранцията губи валидност в следните случаи:
• Липса на данъчен документ, доказващ покупката от brannik.bg
• Повреда и нарушаване целостта на продукта, вследствие на действия, които не са свързани с нормалната употреба на продукта.
• Повреда, вследствие на неправилна експлоатация.

Какво да направя, ако продуктът, който искам, не е наличен?
Ако продукт, който желаете не е наличен в момента, може да се свържете по телефон или ел. поща с нас, за да Ви информираме кога очакваме желания от Вас продукт отново да бъде наличен.

В случай, че ориентировъчният срок на доставка Ви удовлетворява и след като продуктът е отново наличен, ще свържем с Вас, за да Ви уведомим за това.

Имате ли магазин, където мога да видя и пробвам артикулите Ви?
За съжаление не разполагаме с физически магазин. Стоките могат да бъдат поръчани единствено онлайн като ще Ви бъдат изпратени с опция за преглед и тест.

Контакти

Тел.: 0888 881 527

E-mail: info@brannik.bg

По-ниска цена
Открили сте желания от Вас продукт на по-ниска цена?

Нашата единствена цел е да Ви предложим най-доброто качество на най-добрите цени, като сме изключително горди от постоянно растящата ни гама висококачествени продукти на световно утвърдени брандове.


Ако сте открили желания от Вас продукт в друг сайт на по-атрактивна цена, можете да ни изпратите линк към продукта от този сайт, а ние ще се свържем с Вас с конкретно предложение.


Попълнете контактната форма и изчакайте обаждане от наш служител.


BRANNIK.BG - Гаранция за най-добра цена.

 

Общи условия

УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ НА brannik.bg


I. Дефиниции


АДМИНИСТРАТОР на BRANNIK.BG означава „Eкcтeндид” EOOД.


ЗЗП означава Закон за защита на потребителите.


ЗЗЛД означава Закон за защита на личните данни.


САЙТ, УЕБСАЙТ, СТРАНИЦА или ОНЛАЙН МАГАЗИН означава интернет адрес www.brannik.bg и поддомейните му.


ПОЛЗВАТЕЛ, ПОТРЕБИТЕЛ или КЛИЕНТ означава лице, намиращо се на домейн www.brannik.bg и поддомейните му.


ПРОДАВАЧ означава търговец, предлагащ скоки и/или услуги на Сайта.


УСЛУГИ означава информационните и търговски услуги предлагани на Сайта.


СТОКА, АРТИКУЛ или ПРОДУКТ означава предлагани на сайта www.brannik.bg стоки и услуги.


КОЛИЧКА означава виртуална пазарска количка/кошница с Продукти, които потребителят е селектирал за закупуване.


ЧЕКАУТ означава процедура по завършване на поръчка на избраните в Количката Продукти, включваща потвърждаване на избраните от Потребителя продукти (вкл. брой, размер и цвят), избор на метод за доставка, избор на метод за плащане и предоставяне на необходимата информация, за фактическото извършване на доставка и заплащане.


УСЛОВИЯ и ОБЩИ УСЛОВИЯ представлява настоящия документ, уреждащ взаимоотношенията между Продавача, от една страна и Потребителите на електронни (Интернет) страници и услуги, намиращи се на Сайта, както и отношенията със същите, когато използват Услугите предлагани на Сайта.


ЛИЧНИ ДАННИ означава лични данни по смисъла на ЗЗЛД.


НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ означава наложен платеж по смисъла на Закона за пощенските услуги.


II. Общи положения


Данни за администратора на сайта www.brannik.bg: „Eкcтeндид” EOOД, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище: гр. София, yл. „Пoдуeвo” 7, вписано в Търговския регистър с EИK 2008З69З7, с идентификационен № по 3ДДC ВG2008З69З.


Можете да се свържете с „Eкcтeндид” EOOД на посочения по-горе адрес, на телефон 0888 881 527, имейл: infо (аt) brannik.bg. Може да се свържете с нас чрез формата за контакт ТУК.


Настоящите Условия уреждат взаимоотношенията между Продавача, от една страна и Потребителите на електронни (Интернет) страници и услуги, намиращи се на Сайта, както и отношенията със същите, когато използват предлаганите Услуги, включително сключването на договор за покупко-продажба с търговец от този онлайн магазин.


Продавач на Сайта може да е всяко лице, което предлага стоки или услуги на трети лица с търговска цел и има сключен съответен договор за това с „Eкcтeндид” EOOД.


Тези Условия обвързват всички Ползватели. С натискането на всеки един обект, линк или бутон разположени на страниците на www.brannik.bg (с изключение на линка към настоящите Общи условия) Потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.


III. Регистрация


Регистрацията на сайта е доброволна и безплатна. Регистрацията не е задължителна за поръчка на продукти в онлайн магазина. Сайтът може да бъде разглеждан от Потребителите свободно, без да е необходима регистрация. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени при регистрация, са отбелязани със звездичка. Предвид ползването на Страницата на brannik.bg, Потребителят се съгласява:


a) да предостави вярна, точна, актуална и пълна информация за себе си при попълване на регистрационната форма (наричана оттук нататък с общото наименование Лични данни);


б) да внася при нужда промени в тези Лични данни с оглед на тяхната вярност, точност, актуалност и изчерпателност.


В случай, че Потребителят предостави фалшива, неточна, неактуална или непълна информация, Aдминиcтpaтopът има право да закрие и/или изтрие информацията за неговия пощенски адрес и да му откаже по-нататъшен достъп до част или до всички свои услуги.


Потребителят получава желаните от него потребителско име (в случай, че не се ползва от вече регистриран потребител) и парола за достъп до всички услуги на brannik.bg, след като извърши процеса на регистрация.


Потребителят е отговорен за поддържане на конфиденциалността на получените потребителско име и парола. С използването им декларира, че той лично и от свое име е изцяло отговорен за всички дейности, достъпът, до които се извършват с неговите потребителско име и парола.


Потребителят се съгласява да уведоми незабавно Aдминиcтpaтopа за всяко неоторизирано използване на потребителското си име и парола и за всяко друго нарушаване на сигурността.


В случай на загубване (забравяне) на паролата Страницата предоставя възможност за генериране на нова парола и за промяна на забравената парола на адрес: https://www.brannik.bg/customer/account/forgotpassword/.

При съмнение от страна на Потребител, че профилът му се използва неправомерно, той трябва незабавно да се свърже с brannik.bg.


brannik.bg не носи отговорност за каквито и да е щети и загуби, възникнали вследствие на неспазване на разпоредбите на настоящите Общи условия.


IV. Стоки и информация


Чрез електронна поръчка от сайта могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в Количката на Ползвателя, съгласно механизма на работа на онлайн магазина, който е описан в секция "Как да поръчам" на настоящия сайт. За всяка стока представена в Страницата са посочени цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта. Aдминиcтpaтopът не носи отговорност за неточности в описанието на стоката, некасаещи основните ѝ характеристики и не претендира за изчерпателност на предоставената информация. Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на Страницата да дават мнения и оценки касаещи дадената стока като Aдминиcтpaтopът не е обвързан по никакъв начин с тези мнения и оценки и не може да му бъде търсена отговорност относно достоверността им.


Aдминиcтpaтopът си запазва правото да публикува имена, модели и друга информация за стоки на Английски език, когато:


а) Съществува опасност с превода и да се изгуби ценна информация относно характеристиките на стоката;


б) Няма общоприета еднозначна терминология на Български език;


в) Самата стока е носител на информация на Английски език, например книги, музика и филми на Английски език;


V. Цени


Всички представени в Страницата цени са в български лева (BGN) и са валидни единствено и само към момента на публикуването им. Представените в Страницата цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси, без цената за доставка, която зависи от избраната от Потребителя опция за доставка. Цената за доставка е посочена отделно преди потвърждаването на поръчката. В случай, че стоката има няколко модификации, на страницата са посочени цените за всяка от модификациите.


Aдминиcтpaтopът има право да прави промени в публикуваните материали, услуги и цени, по всяко време без да уведомява предварително Потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е посочена на сайта по време на поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от настоящата. Някои от публикуваните материали може да бъдат остарели, като Aдминиcтpaтopът не поема отговорност да ги актуализира. Част от информацията, публикувана в Страницата е възможно да се отнася до продукти, услуги или програми, които не се предлагат и не са достъпни в момента. При допуснати технически грешки в публикуването на Сайта, Aдминиcтpaтopът има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на Потребителя, освен да възстанови сумите платени и/или депозирани от потребителя, ако има такива.


VI. Поръчки


Поръчки могат да извършват само Потребители, приели общите условия. Ако Потребител пожелае да получи фактура, фактурирането на закупените продукти става само в български лева. Сроковете за доставка на поръчките зависят от партньорите на Продавача - куриерски фирми. Възможностите за доставка могат да бъдат променяни по всяко време и обявявани на Сайта от Администратора.


Потребителят може да обединява всички свои нови необработени поръчки (с еднакъв метод на плащане!) и да заплати само една куриерска такса за всички тях.
ВАЖНО: Обединението на поръчки е възможно единствено след обаждане на тел. 0888 881 527 и потвърждение от сътрудник на brannik.bg.


VII. Плащане


Ползвателят може да избере как да заплати цената на поръчаната стока, като използва една от изброените в Чекаута възможности за плащане. Ползвателят получава заедно със стоката стокова разписка, в която е посочена поръчаната стока, дължимата за нея продажна цена, гаранционни условия, формуляр и условия за замяна/връщане на стока. Независимо от избрания начин на плащане, всички плащания се извършват само в български лева. С приемането на настоящите общи условия Ползвателят дава своето изрично и безусловно съгласие да заплаща на Пpoдaвaчa цялата продажна цена на поръчана чрез онлайн магазина стока. Ако Ползвателят избере опцията за доставка с куриер и плащане с наложен платеж, той трябва да заплати цената на поръчаните артикули, плюс цената за доставка на куриера при получаването на стоката.


Когато плащането се извършва чрез наложен платеж, купувачът предава на куриера сума, равна на общата дължима сума (включваща цената на поръчката и цената на доставката), което се отбелязва в разписка за приемо-предаване (удостоверяващ предаването на стоката от куриера към Клиента), която да послужи и като документ удостоверяващ плащането. С подписването на разписката за приемо-предаване, Клиентът овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на Пpoдaвaчa сумата, представляваща продажната цена на доставената поръчка.


На Сайта е възможно плащане с карти Visa, Visa Electron, Master Card или Maestro. Всички електронни плащания с карти се извършват чрез системата на Първа Инвестиционна Банка (FiBank). Администраторът не съхранява данни за карти и лични сметки. Съответно условията за плащане на Първа Инвестиционна Банка (FiBank) са валидни при плащане с карти.


Ползвателят трябва да отправя въпросите си, свързани с това как да плати с банкова карта онлайн, към центъра за обслужване на клиенти на съответната банка - издател на картата. Особено важно е Ползвателят да се консултира с неговата банка-издател на картата, ако желае да плати с дебитна карта Maestro или Maestro Borica, за които различните издаващи банки имат различни правила за ползване на код, заместващ CVV2 кода.


VIII. Договор


Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и Клиента се смята за сключен към момента на получаването от страна на Клиента на електронната му поща и/или чрез текстово съобщение, изпратено на телефона му за уведомление, че Стоката от Поръчката е готова за изпращане или Услугата може да бъде предоставена. Клиентът може допълнително ще бъде уведомен от куриер за точната дата на доставка. Преди изпращане на поръчаната стока, Пpoдaвaчът има право да се свърже с Клиента на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката. 


Нито Пpoдaвaчът, нито Aдминиcтpaтopът носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Ползвателят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.


Задължение на Ползвателя е да опазва конфиденциалността на потребителското си име и парола. Всяка изпратена чрез онлайн магазина поръчка ще бъде считана от страна на Aдминиcтpaтopa за редовна, ако са използвани потребителско име и парола, които системата е приела за валидни, независимо от това дали същите са използвани от лице, различно от титуляра.


В случай, че Клиент е избрал да заплати стоката с наложен платеж, договорът за продажба от разстояние се счита за анулиран, когато:


- Клиентът не заплати фактурата на куриера в момента на доставката.


- Клиентът е посочил неверен или неточен адрес или едновременно не е на посочения адрес в деня на доставката и не отговаря на телефоните, посочени за контакт, за да се договори с куриера за получаването доставката.


IX. Доставка на поръчана стока


Ползвателят може да избере метода на доставка на поръчаната стока, като използва една от изброените в Чекаута възможности за доставка. Ползвателят получава заедно със стоката стокова разписка, в която е посочена поръчаната стока, дължимата за нея продажна цена, гаранционни условия, формуляр и условия за замяна/връщане на стока.


Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва само чрез куриер, само на географската територия на България. При доставката / получаване в офис на куриера Получателят на поръчката подписва разписка за приемо-предаване, която удостоверява коректното изпълнение на поръчката.


Изпращането на поръчка от страна на Пpoдaвaчa се извършва в срок не по-късно от 3 работни дни, като сроковете за доставка на поръчките зависят изцяло от партньорите на Пpoдaвaчa - куриерски фирми. При извънредни обстоятелства Пpoдaвaчът си запазва правото да удължава срока за доставка с до 7 дни без да информира предварително Потребителя и да удължава сроковете над 7 дни с предварителното одобрение от страна на Потребителя.


Пpoдaвaчът си запазва правото да променя изпълнителя извършващ доставката без да предупреждава предварително Потребителя, стига това да не променя начина на доставка.


Нито Пpoдaвaчът, нито Aдминиcтpaтopът носи отговорност за недоставени, погрешно изпратени, забавени или загубени от куриера поръчки, както и във всички останали форсмажорни и независещи от Пpoдaвaчa или Aдминиcтpaтopa случаи.


Стоките се доставят на адрес или в офис на куриер на ръка срещу подпис на Клиента. При невъзможност или затруднение за връчване лично на адресата, пратките се връчват както следва: 1. за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязва името на лицето, получило пратката. 2. за домашен адрес – на член на домакинството, като се отбелязва името на лицето, получило пратката. При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на Пpoдaвaчa или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от Клиента телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера Клиентът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката не по вина на Пpoдaвaчa или куриера и невъзможност да се установи контакт с Клиента, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.


X. Връщане и рекламации на стоки


Клиентът има право да се откаже от този договор и да върне стоката, поръчана от brannik.bg, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54 и чл. 55 от ЗЗП, в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока. Пpoдaвaчът предоставя на Клиента формуляр за замяна/връщане, за упражняване правото на отказ от договора. Клиентът може да изтегли "Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки" от ТУК и да го изпрати попълнен на имейл адрес infо (аt) brannik.bg.


Когато Клиентът упражни правото си на отказ от договора, Клиентът трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Пpoдaвaчa без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е съобщил на Пpoдaвaчa за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако Клиентът изпрати или предаде стоките обратно на Пpoдaвaчa преди изтичането на 14-дневния срок. Пpoдaвaчът може да задържи възстановяването на сумите на Клиента, докато не получи стоките или докато Клиентът не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.


В случай, че Клиентът упражни правото си на отказ от договора по чл. 52 от ЗЗП, закупените продукти се връщат за сметка на клиента (вкл. разходи свързани с възстановяването на платената цена), като клиентът сам трябва да организира логистиката по връщането.

Когато Потребителят е поръчал повече от един артикул/продукт, а упражнява право си на отказ по чл. 52 от ЗЗП и връща само някои, не всички, поръчани продукти, по отношение на артикулите, останали притежание на Клиента, договорът между него и Пpoдaвaчa остава в сила, като Клиентът поема куриерските разноски и трансакционни разходи, а Пpoдaвaчът му възстановява цената на върнатите артикули, като си запазва правото да удържи направените отстъпки от цената за поръчано количество спрямо останалите притежание на Клиента продукти.


Единствено продукти без индикации, че са били употребявани от Клиента, без да са повредени или третирани по какъвто и да било начин, с ненарушена цялост на оригиналната опаковка, с данъчен документ, удостоверяващ покупката и надлежно попълнен формуляр за упражняване правото на отказ от договора, подлежи на връщане по чл. 52 от ЗЗП.


За да бъде приет върнатият продукт, е необходимо:


(1) Артикулите да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са били доставени на Потребителя (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.). Връщане на продукти без данъчен документ, удостоверяващ покупката; без опаковка или с повредена / нецялостна такава; без етикет или с повреден / нецялостен такъв; със следи от износване, удар, одрасквания, наранявания или други външни белези; с петна, скъсан, счупен, пробит, разпран, изгорен, парфюмиран или пран; със следи от манипулации и какъвто и да било друг тип интервенции, не може да бъде уважено.


(2) Да следвате стъпките във формуляра за замяна/връщане приложен към поръчката, като попълните същия четливо.
ВАЖНО: Възстановяването на платената цена става единствено по банков път, за което е необходимо Клиентът да въведете IBAN на личната сметката, в която желаете да получи парите.


Закупени продукти се връщат за сметка на Клиента (вкл. разходи свързани с възстановяването на платената цена), като последният сам трябва да организира логистиката по връщането. Пpoдaвaчът следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет, касова бележка и други придружаващи документи, ако има такива, без индикации, че стоката е била употребявана от Клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.


За да упражняване правото на отказ от договора Потребителят е длъжен да съхранява получената от него стока и да осигури запазването на нейните качества. Необходимо е да е запазена и неповредена цялостта на опаковката както и на поставените етикети.


При неизпълнение на тези условия Пpoдaвaчът запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.


Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава, каквато е била при заявката и закупуването ѝ.


При рекламация или връщане на продукт/и, включен/и в поръчка с безплатна доставка, Пpoдaвaчът си запазва правото да удържи цената за доставка, според обявената на сайта цена за доставка, от предвидената за връщане сума.


Въпроси за рекламации и връщане може да отправяте на имейл infо (аt) brannik.bg или на телефон 0888 881 527.


Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, когато след доставката, при първоначалния преглед са открити несъответствия с договора за продажба.


При предявяване на рекламацията на стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, или за отбив от цената.


Рекламацията се предявява на имейл: infо (аt) brannik.bg. При предявяване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, телефон и адрес за контакт.


При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:


(1) касова бележка и/или фактура;


(2) протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;


(3) други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

 

В случай, че Потребителят открие явни недостатъци или възникнал дефект със стоката, които не се дължат на неправилна употреба или на нейното обичайно/естествено износване, той може да върне артикула и да поиска връщане на платената цена. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага щом е открит дефекта/недостатъка, в срок до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. В случай на връщане на стоката, доставката е за сметка на Пpoдaвaчa. Tърговците на сайта brannik.bg ще спазят всички закoнoви разпоредби отнасящи се до правото на Потребителя на законова гaрaнция.


Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато Пpoдaвaчът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от Потребителя.


Пpoдaвaчът ще възстанови на Потребителя заплатената сума възможно най-бързо и не по-късно от 14 дни след получаване на стоката обратно. Пpoдaвaчът ще възстанови сумата, заплатена от Потребителя за поръчаната стока по банков път на посочената от Потребителя банкова сметка (IBAN).


В случай, че за Потребителя възникне задължение за плащане на артикул/и по определена/и поръчка/и и/или е получил от Пpoдaвaчa сума по-голяма, отколкото действително му се полага, а Пpoдaвaчът дължи връщане на заплатена от Потребителя сума и са налице условията по чл. 103 от ЗЗД, Пpoдaвaчът си запазва правото да извърши прихващане на дължимото за плащане към същия Потребител срещу свое задължение за връщане на конкретна сума до размера на по-малкото от тях. Тази възможност по никакъв начин не може да доведе до изключване или ограничаване правата на Потребителя, произтичащи от закона.


XI. Законова гаранция. Информация за потребители. Алтернативно решаване на спорове


Всички представени на Сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. 

Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП.

На телефон 0888 881 527 можете да получите цялата информация по чл. 4 от ЗЗП, относима към всяка стока/услуга представена на Сайта и/или продавана в онлайн магазина.

При възникнали спорове Aдминиcтpaтopът ще посредничи меджу Пpoдaвaчa и Потребителя за решаване по директен и приятелски начин, а в случай, че всички възможности се изчерпат, споровете се решават от компетентния съд или от орган за алтернативно решаване на спорове. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н от ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите. При възникване на спор, свързан с онлайн продажба, потребителят може да ползва сайта за онлайн разрешаване на спорове (плаформата на Европейска комисия за решаване на спорове между онлайн търговци и потребители), достъпен на адрес: ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Казаното в настоящия раздел се отнася за потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.


XII. Политика за поверителност и защита на личните данни на brannik.bg


„Eкcтeндид”EOOД е регистрирано като администратор на лични данни с Удостоверение № 424072. С приемането на настоящите общи условия Потребителят дава изрично и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани законосъобразно и добросъвестно от Aдминиcтpaтopа и упълномощени от него трети лица само и единствено за целите на коректното изпълнение на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчаната стока.


Личните данни, които задължително събират от Потребителите, във връзка с приемане, обработване и доставка на поръчките им, са посочени във формуляра за регистрация и на Чекаут страницата при завършване на поръчката. Съобразно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета на ЕС от 27 април 2016 г. Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е предоставил на brannik.bg при ползване от него на Страницата, както и на поправка/допълване на тези Лични данни. Предоставянето на личните данни е напълно доброволно от страна на Потребителя и той може по всяко време да получи информация за използването и обработването на личните му данни, да упражни правото си на преносимост в одобрен формат на предоставените лични данни, както и да поиска профилът му, съдържащ личните данни, да бъде заличен, респективно анонимизиран, за повече информация може да ни пишете на електронна поща с адрес infо (аt) brannik.bg.


Aдминиcтpaтopът гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни на трети лица, извън изрично упоменатите по-горе случаи и предвидените в закона такива, и защитава личните данни на Потребителите, станали известни при попълване на електронната форма за подаване на поръчка за покупка, като прилага всички подходящи технически и организационни средства, спазвайки стриктно изисканията на българското и европейско законодателство (вкл. GDPR).


Приемайки настоящите условия Потребителите, които са регистрирали потребителско име и парола, изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани поверително от Aдминиcтpaтopа по електронен път за конкретни, точно определени цели в съответствие с нормативните изисквания. Във всеки момент Aдминиcтpaтopът има право да изисква от Потребителя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
В случай, че по някаква причина Потребителят е забравил или изгубил своята парола за достъп, Страницата предоставя възможност за генериране на нова парола и за промяна на забравената парола на адрес: https://www.brannik.bg/customer/account/forgotpassword/.
При съмнение от страна на Потребител, че профилът му се използва неправомерно, той трябва незабавно да се свърже с brannik.bg.


Aдминиcтpaтopът изрично уведомява Потребителя, че няма достъп до картови данни, както и до автентикационните данни при разплащане с кредитна или дебитна карта и по никакъв начин не ги регистрира или съхранява. Достъп до тях имат съответно банката-издател на карата на клиента и Банковата организация за разплащане с използване на карти в България - Борика. Те гарантират сигурността на данните на клиента.

Как и защо използваме личните Ви данни?

Обработка на данни с цел изпълнение на договор
Ние обработваме Вашите лични данни за целите на коректното изпълнение и доставка на поръчаните от Вас продукти / услуги и по-конкретно:

-управление и изпълнение на Вашите поръчки;
-доставка на Вашите поръчки, както и събиране на дължимите суми за поръчаните продукти / услуги;
-установяване и предотвратяване на незаконосъобразни действия или действия в противоречие с настоящите условията за ползване на услугите на brannik.bg;
-извършване на обработка от обработващ данните при сключване на договор, възлагане, обработка, предаване, отчитане;
-осъществяване на гаранционно и сервизно обслужване;
-осигуряване на допълнително клиентско обслужване при необходимост.

Обработка на данни с цел изпълнение на нормативни задължения
Ние обработваме данните Ви, за да спазим задължения, които са предвидени в нормативен акт, така например:

-изпълнение на задължения във връзка с продажбата от разстояние предвидени в Закона за защита на потребителите;
-задължения, предвидени в Закона за счетоводството, Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и други свързани нормативни актове, във връзка с воденето на правилно и законосъобразно счетоводство;
-удостоверяване на възраст при пазаруване онлайн.

Обработка на данни след Ваше съгласие
В някои случаи ние обработваме личните Ви данни, само след предварителното Ви писмено съгласие. Съгласието е отделно основание за обработване на личните Ви данни и целта на обработката е посочена в него.

Обработка на анонимизирани данни

-оценка и измерване на ефективността от рекламите ни, с цел да Ви предложим рекламно съдържание, което да е адекватно на Вашите нужди;
-проучване и анализиране на клиентско потребление на нашите продукти и услуги, на основа на анонимна, неперсонализирана информация, за да установим основните тенденции, да подобрим нашето разбираме за поведението на клиентите ни и да предложим нови продукти и услуги отговарящи на нуждите на нашите клиенти.

Обработка на данни за целите на нашия легитимен интерес
При обработването и съхранението на личните данни, ние може да обработваме и съхраняваме лични данни с цел защита на легитимни интереси на „Eкcтeндид” EOOД.

Какви лични данни обработваме?

Информация за вида и съдържанието на договорното отношение, както и всяка друга информация, свързана с договорното правоотношение, включително:

-предоставените от Вас данни за идентификация - две имена и адрес на Интернет протокол;
-предоставените от Вас данни за контакт - имейл, телефонен номер, адрес за доставка;
-записи на обаждания, които са осъществени с телефонен номер 0888 881 527;
-съобщения по електронна поща, чат, социални платформи и приложения за комуникация съдържащи информация относно заявките/покупките Ви както и други въпроси свързани с комплексното клиентско обслужване;
-друга обратна връзка, която получаваме от вас;
-други лични данни, предоставени от Вас или от трето лице при сключване на договора от разстояние.

brannik.bg не събира и не обработва лични данни, които се отнасят за следното:

-разкриват расов или етнически произход;
-разкриват политически, религиозни или философски убеждения, или членство в синдикални организации;
-генетични и биометрични данни, данни за здравословното състояние или данни за сексуалния живот или сексуалната ориентация.

Къде съхраняваме Вашите данни?

Данните, които събираме от Вас, се съхраняват в рамките на Република България.

Как защитаваме Вашите лични данни?

За осигуряване на адекватна защита на данните на компанията и нашите клиенти, ние прилагаме всички необходими организационни и технически мерки, предвидени в Закона за защита на личните данни, както и най-добрите международни практики. За да се предотврати злоупотреба с Вашите данни от страна на трети лица, подадената от Вас информация се транспортира и верифицира в криптирана форма посредством SSL (Secure Socket Layer) протокол. Можете да разпознаете това в прогрес бара на Вашия браузър по символа с катинарче, което е заключено, и интернет адресът започва с https….

Кога изтриваме Вашите лични данни?

Прекратяваме използването на Вашите лични данни, за целите, свързани с договорното правоотношение, след прекратяване на договора, но не ги изтриваме преди изтичане на нормативно определените задължения за съхранение и обработка на счетоводни данни в Закона за счетоводството и изтичане на определените в Закона за задълженията и договорите давностни срокове.
Вашите данни могат да бъдат и анонимизирани. Анонимизирането представлява алтернатива на изтриването на данните. При анонимизация, всички лични разпознаваеми елементи, позволяващи идентифицирането Ви, се заличават необратимо. За анонимизирани данни няма нормативно задължени за изтриване, тъй като не представляват лични данни.

Кога и защо споделяме лични данни с трети лица?

Ние предоставяме Ваши лични данни на трети лица (администратори на лични данни) само и единствено за целите на коректното изпълнение на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчаната стока, като основният ни приоритет е да Ви предложим качествено, бързо и комплексно обслужване. Няма да предоставим Ваши лични данни на трети лица, преди да сме се уверим, че са взети всички технически и организационни мерки за защита на тези данни.
Brannik.bg гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за други цели, извън изрично упоменатите по-горе случаи и предвидените в закона такива.

Вашите права, във връзка с обработване на личните Ви данни

Право на информация
Вие имате право да поискате:

-информация за това дали отнасящи се до вас данни се обработват, информация за целите на това обработване, за категориите данни и за получателите или категориите получатели, на които данните се разкриват;
-съобщение в разбираема форма, съдържащо личните ви данни, които се обработват, както и всяка налична информация за техния източник;
-информация за логиката на всяко автоматизирано обработване на лични данни, отнасящи се до вас, поне в случаите на автоматизирани решения.

Право на корекция
Вие имате право, по всяко време, да поискате:

-да заличим, коригираме или блокираме Ваши лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на закона;
-да уведомим третите лица, на които са били разкрити личните Ви данни, за всяко заличаване, коригиране или блокиране, с изключение на случаите, когато това е невъзможно или е свързано с прекомерни усилия.

Право на възражение
По всяко време имате право да:

-възразите срещу обработването на личните Ви данни при наличие на законово основание за това; когато възражението е основателно, личните данни на съответното физическо лице не могат повече да бъдат обработвани;
-възразите срещу обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг.

Право на ограничаване на обработването
Можете да поискате ограничаване на обработващите се персонализиращи данни ако:

-оспорвате верността на данните, за периода, в който трябва да проверим верността им; или
-обработването на данните е без правно основание, но вместо да ги изтрием, Вие искате тяхното ограничено обработване; или
-повече нямаме нужда от тези данни (за определената цел), но Вие имате нужда от тях за установяването, упражняването или защитата на правни претенции; или
-сте подали възражение за обработването на данните, в очакване на проверка дали основанията на администратора са законни.

Право на преносимост на данни
Можете да поискате от нас да предоставим личните данни, които сте поверили на нашата грижа в организиран, подреден, структуриран, общоприет електронен формат ако:

-обработваме данните съгласно договора и базирано на декларацията за съгласие, която може да бъде оттеглена или на договорно задължение и
-обработването се извършва автоматично

Право на жалба
В случай, че смятате, че нарушаваме приложимата нормативна уредба, Ви молим да се свържете с нас за изясняване на въпроса. Разбира се, имате право да подадете жалба пред Комисията за защита на личните данни.

Заявленията за достъп до информация или за корекция се подават лично или от изрично упълномощено от Вас лице, чрез нотариално заверено пълномощно, ТУК. Заявление може да бъде отправено и по електронен път, по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

Ние се произнасяме по Вашето искане в 10-дневен срок от неговото подаване. При обективно необходим по-голям срок – с оглед събиране на всички искани данни и това сериозно затруднява дейността ни, този срок може да бъде удължен до 30 дни. С решението си ние даваме или отказваме достъп и/или исканата от заявителя информация, но винаги мотивираме отговора си.

Политика за използване на бисквитки (Cookie Policy)

Сайтът използва бисквитки, които са важни за коректната му работа. Посещавайки brannik.bg, Вие приемате използването на бисквити.

Видове бисквитки, които използваме:

Задължителни бисквитки
Тези бисквитки са необходими за коректната работа на Сайта. Например, с тези бисквитки ви показваме информацията на нашия сайт на правилния език, а цените - спрямо валутата и ДДС за съответната държава.

Аналитични бисквитки
Благодарение на тези бисквитки ние следим (абсолютно анонимно) посещаемостта на нашия сайт и можем да анализираме доколко нашите потребители работят лесно с него (бисквитки на Google Analytics). Тези бисквитки не ни дават никаква информация за Вашите лични данни. Те ни показват анонимизирано кои страници от Сайта ни сте разгледали, дали сте посетили сайта ни през мобилно или десктоп устройство и други анонимни данни. За Google Analytics използваме също анонимизиране на IP адресите посредством _anonymizelp. Максималният период, в който пазим аналитичните данни в Google Analytics е 50 месеца.

Функционални бисквитки
Тези бисквитки Ви позволяват да използвате пълната функционалност на сайта ни, да гледате видеата в него, да ни пишете на чата и др.

Бисквитки за прецизно таргетиране
Тези бисквитки съдържат информация за това как сте използвали нашия сайт и могат да бъдат задействани от наши рекламни партньори. Те не съхраняват лична информация. Благодарение на тях няма да Ви бъде показвана информация, която е нерелевантна за Вас. Това са динамични бисквитки на Facebook, Google и др.
Настройките на бисквитките, които получавате от brannik.bg, можете да направите в браузъра, който използвате. Имайте предвид, че ако ограничите някои видове бисквитки, е възможно сайтът ни да не работи напълно коректно и да не можете да използвате пълните му функционалности

Кой друг има достъп до бисквитките, използвани от сайта ни?

Както много компании, ние използваме Google Analytics, за да наблюдаваме трафика на нашия сайт. Също така, когато използвате бутоните към социалните мрежи (например Facebook) социалната мрежа, която е създала този бутон, ще запамети това ваше действие. Може да използваме бисквитки на трети страни, които да ни помогнат, за да извършваме търговската си дейност, за да проучим пазара, за да следим статуса на поръчките и за подобряване на функционалностите на сайта ни.


Използвайки сайта brannik.bg, Потребителят дава съгласието си да използваме и съхраняваме бисквитки на неговото устройство и да предоставяме такива на трети страни, за да можем да осигурим достъп до сайта ни и електронните услуги, които той предоставя, за следене на данни относно продажби и посещаемост на сайта.


Във всеки един момент Потребителят може да оттеглите съгласието си за съхраняване на бисквитки, както и да ги изтриете. Всички съвременни браузъри предоставят възможност да спрете съхраняването на бисквитки, като за целта може да направите съответните настройки в браузъра. Ако регистриран Потребител реши да спре съхраняването на бисквитки, той може да няма достъп или да не може да се възползва в пълен обем от функционалностите на brannik.bg.


XIII. Авторски права и ограничения, свързани с тях


Цялото съдържание на уебсайта е предмет на авторски права, принадлежащи на Aдминиcтpaтopа. Нищо на този уебсайт не трябва да бъде разбирано като даващо съгласие или разрешение на Ползвателите да използват снимка, търговска марка, лого или друга информация от този уебсайт. Копирането или свалянето на информация от сайта не прехвърля авторските права върху тази информация. Съдържанието на този сайт може да бъде променяно на постоянна база от Aдминиcтpaтopа.


Използването, копирането и разпространението на каквато и да била част от съдържанието на сайта, без писменото съгласие на Aдминиcтpaтopа е забранено. Препратки към този сайт са разрешени само след съгласието на Aдминиcтpaтopа с изключение на препратки към секцията „БЛОГ“. В секцията „БЛОГ“ на сайта Aдминиcтpaтopът използва авторски статии и снимки от негови служители и от други източници, върху които има отстъпено право на ползване по съответния законов ред. Публикуването на снимки, цитати от статии и статии от секцията „БЛОГ“ на Сайта е разрешено само и единствено, когато е посочен източника, а именно, текстът да е придружен от активен линк към оригиналната статия в секцията „БЛОГ“ на Сайта.


Aдминиcтpaтopът дава право на Потребителите да ползват всички услуги, които са предоставяни в Страницата, само за лични нужди с нетърговска цел, при условие че не се нарушават авторските права на Aдминиcтpaтopа или на трети лица свързани пряко или косвено с материалите на Страницата. Не се разрешава материалите на тази Страница да се променят по никакъв начин, нито да бъдат копирани, публично разпространявани или раздавани за каквато и да било обществена или търговска цел.


Материалите на този Сайт са под закрилата на закона за Авторското право и сродните му права и всяка непозволена употреба може да бъде нарушение на авторско право, права върху търговски марки или други законови разпоредби.


Aдминиcтpaтopът си запазва правото да преотстъпва правата за публикуване на материали и всякакви части от информацията на Страницата, на трети лица при допълнително сключен договор, уреждащ правата и задълженията, в писмена форма между brannik.bg и лицето, публикуващо информацията.


Предоставените препратки на Страницата на brannik.bg към сайтове, собственост на трети лица, са публикувани единствено и само за удобство на потребителите. При употреба на такава препратка потребителите не използват услуга, предоставена от brannik.bg и след използването на препратката настоящите Общи условия губят сила. Aдминиcтpaтopът не контролира тези сайтове и не поема никаква отговорност за никой от тях и/или тяхното съдържание. По този начин Aдминиcтpaтopа по никакъв начин не налага и не препоръчва тези сайтове на потребители, нито информацията публикувана в тях. Посещението и всички рискове, свързани с него, на такъв сайт, е изцяло отговорност на потребителя.


При закупуване на стока, представляваща обект на авторски и/или патентни права, brannik.bg не предоставя никакви допълнителни права за ползване и разпространение, освен изрично упоменатите права и/или лицензии от производителя/дистрибутора на стоката.


XIV. Поведение на потребителите


1. Условия за използване на страницата на brannik.bg


Потребителят разбира и приема обстоятелството, че информационните услуги и Страницата се предоставят "във вида, в който са" и това, че Aдминиcтpaтopът не поема никаква отговорност за навременността, изтриването и невъзможността да бъде доставена информация относно завършени поръчки на Потребителя, негови или на други Потребители мнения и оценки за продукти, информация за неналични продукти, както и за нанесени щети, пропуснати ползи и други вреди, настъпили след, в резултат на или поради използване (или невъзможност за използване поради технически проблеми, профилактика, решения на администратора и др.) на Страницата. В случай, че в следствие на използването на тази Страница или материали от нея доведе до възникването на вреди, за които е необходим ремонт или поправка на оборудване или информация, Потребителят поема цялата отговорност и всички разходи, свързани с отстраняването на нанесените вреди.

За да използва Страницата, Потребителят трябва да получи достъп до World Wide Web пряко или чрез други устройства, които имат достъп до Web базирано съдържание. Освен това Потребителят трябва да си осигури цялото необходимо за достъп до World Wide Web оборудване, включително компютър, модем или другo средствo за достъп до Интернет мрежата. Aдминиcтpaтopът само предоставя информацията на Страницата и не отговаря за каквито и да са смущения или технически проблеми, осуетяващи ползването на Страницата, вследствие експлоатирането на компютърното оборудване от Потребителя.

 

2. Поведение на потребителите


Потребителите на Страницата разбират, че информацията, данните, публикуваните мнения, текст, софтуер, музика, звук, фотоси или всякакви други материали (наречени общо по-нататък "Съдържание"), които стават публично достояние или се предават конфиденциално, са отговорност единствено на човека, който генерира това Съдържание.


Потребителят, ползващ Страницата, е изцяло отговорен за публикуваното или предавано по друг начин, предоставен от Сайта, Съдържание. Aдминиcтpaтopът не гарантира точността, цялостта, верността или характера на изпращано и разпостранявано чрез Страницата Съдържание.

Използвайки Страницата, Потребителят може да срещне Съдържание, което има обиден, неприличен или неприемлив характер. При никакви обстоятелства Aдминиcтpaтopът няма да отговаря за каквото и да е Съдържание, създадено от Потребителите, включително за грешки и пропуски в него и/или за каквито и да са щети и вреди от всякакъв характер, произтекли в резултат на използване на Съдържанието, изложено, публикувано, изпратено или предадено по някакъв друг начин чрез Страницата.


3. Потребителят се съгласява да НЕ използва Страницата на brannik.bg, за да:


а) формулира, изпраща или предава по някакъв друг начин Съдържание, което е незаконно, вредно, заплашващо, обиждащо, предизвикващо безпокойство, нараняващо, дискредитиращо, вулгарно, неприлично, клеветящо, нарушаващо конфиденциалността на другия или неприемливо от гледна точка на расови, етнически или други причини;


б) създава рекламно съдържание на стоки и услуги извън Сайта, както и да публикува интернет адреси сочещи към страници и услуги извън Сайта, с изключение на местата където това е изрично посочено като разрешено.


в) причинява вреда на децата по какъвто и да е начин;


г) се представя за човек или група хора, включително и, но не само за: представител на brannik.bg, представител на производител и др., както и по друг начин да заблуждава относно принадлежността си към група хора или отделен човек;


д) фалшифицира хедъри или по друг начин да манипулира идентификационните средства с цел да се завоалира произходът на Съдържание, предавано чрез Страницата;


е) да формулира, изпраща, публикува или да предава по друг начин Съдържание, което няма право да предава по закон или в резултат на други договорни или поверителни отношения (като вътрешна информация, конфиденциална информация или информация относно нечия собственост, получена в резултат на наемни отношения, или която е предмет на споразумения за неразгласяване);


ж) да формулира, изпраща, публикува или да предава по друг начин Съдържание, което нарушава каквото и да е патентно, търговско, авторско или друго право на собственост ("Права"), на която и да е страна;


з) да формулира, изпраща, публикува или да предава по друг начин неразрешени рекламни материали, junk mail, spam, "верижни писма", пренасочени с alias поддомейни, "пирамидални схеми" или други форми за привличане на клиенти;


и) да формулира, изпраща, публикува или да предава по друг начин материали, съдържащи компютърни вируси или други компютърни кодове, файлове или програми, предназначени да прекъсват, разстройват или ограничават функционирането на компютърен софтуер, хардуер или телекомуникационно оборудване;


й) да нарушава нормалната работа на другите ползватели на Страницата, включително и ако не я ползва, да въздейства по какъвто и да е друг начин, който влияе отрицателно върху възможността на другите ползватели да участвуват в обмен в реално време;


к) да пречи за предоставяне на услугите на Страницата или нарушава работата на сървъри или мрежи, свързани с услугите, да не се спазват изискванията, процедурите, политиката или разпоредбите на мрежите, свързани със Страницата;


л) да нарушава преднамерено или непреднамерено местни, национални или международни закони;


м) да преследва или по друг начин да безпокои друг Потребител;


н) да събира и използва неправомерно персонална информация за други потребители.


Aдминиcтpaтopът си запазва правото да ограничава и/или отказва достъпа до Сайта на потребители, които еднократно или системно нарушават изброените в тази точка изисквания.


Aдминиcтpaтopът си запазва правото да редактира и премахва информация предоставена от потребителя в нарушение на изброените по-горе в тази точка изисквания.


XV. Други


Пpoдaвaчите се ангажират да предоставя само стоките, представени в Сайта, по начина, по който са представени. Цялата информация, представена на Сайта, включително, но не само, дизайн, наличности и цени на стоките, е валидна единствено и само към момента на представянето ѝ, като Aдминиcтpaтopът си запазва правото по всяко време да я променя без предупреждение. Отговорност на Клиента е да проверява редовно условията за ползване на Сайта, както и представената информация за цени, наличности и други.


В случай, че Ползвателят се е абонирал доброволно за информационния бюлетин, Aдминиcтpaтopът има право да му изпраща бюлетин на предоставения имейл адрес. Потребителят може по всяко време да се откаже от получаването му чрез страницата на своя профил в сайта, или като използва включения в информационния бюлетин линк за отписване.


Профилите на Ползватели, които нарушават условията за ползване на онлайн магазина, както и профилите на Ползватели, които ги използват не по предназначение, могат да бъдат заличавани. На Потребители, които не търсят/отказват (извън случаите на отказ по реда на Раздел X от настоящите условия) поръчки с наложен платеж и злоупотребяват с този метод на плащане, могат да бъдат ограничени временно или постоянно до метод електронно заплащане. Aдминиcтpaтopът има горните права и по отношение на Потребители, които имат непотърсена/отказана (извън случаите на отказ по реда на Раздел X от настоящите условия) поръчка на стойност над 500 лв.


Настоящите общи условия важат за продажба на стоки на крайни Клиенти, с цел лична употреба. При желание за закупуване на стоки от нас от физически или юридически лица с цел препродажба, моля обърнете се към нас на infо (а t) brannik.bg за получаване на индивидуална оферта.


За неуредените в настоящите общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство.


Aдминиcтpaтopът не е отговорно за каквито и да било грешки, които могат да възникнат на сайта, поради всякаква причина, включително и тези, причинени от промени, настройки, технически причини или други.


Aдминиcтpaтopът си запазва правото да публикува рекламни банери от всякакъв вид и/или връзки на която и да е част от сайта, съобразно действащото законодателство.


Aдминиcтpaтopът има право да променя технологията и дизайна на предоставяните Услуги без предварително известяване.

Aдминиcтpaтopът си запазва правото да изпраща на своите потребители съобщения, свързани с нови услуги или с промени в условията и начините за използване на сегашните услуги.


Предвид международния характер на мрежата Интернет и че brannik.bg е свързан с тази мрежа, Aдминиcтpaтopът не гарантира, че потокът информация към и от brannik.bg няма да бъде следен и записван от трети страни, освен в случаите, в които се използва SSL (криптирана връзка), при която защитата на връзката се осъществява, съгласно международния SSL сертификат.

Aдминиcтpaтopът управлява тази Страница от офиса си в София, България. Aдминиcтpaтopът не декларира, че материалите или услугите в този Страница са подходящи или достъпни извън България и съответно достъпът до тях от територии, където съдържанието им е незаконно и/или не се разрешава.


Настоящите условия могат да бъдат актуализирани по всяко време без специално уведомяване на Потребителите. Aдминиcтpaтopът не носи отговорност ако Потребителят не е прочел последния вариант на настоящите условия. Последен вариант на условията може да се види по всяко време на адрес: https://www.brannik.bg/terms-and-conditions/

При използване услугите на brannik.bg Потребителят се задължава да спазва настоящите условия, както и всички други условия, поставени от законодателството на Република България и международното законодателство, дори и да не са упоменати в настоящите условия.


ПОТРЕБИТЕЛЯТ СЕ СЪГЛАСЯВА С УСЛОВИЯTA ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ УСЛУГИТЕ НА brannik.bg С НАТИСКАНЕ НА ВСЕКИ ЕДИН ОБЕКТ, ЛИНК ИЛИ БУТОН, НАМИРАЩ СЕ НА САЙТА НА brannik.bg (С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ЛИНКА КЪМ НАСТОЯЩИТЕ ОБЩИ УСЛОВИЯ), СЕ СЧИТА, ЧЕ Е ЗАПОЗНАТ С УСЛОВИЯТА, ПРИЕМА ГИ И СЕ ЗАДЪЛЖАВА ДА ГИ СПАЗВА.

Поверителност и защита на личните данни

 

Бихме желали да се чувствате сигурни и комфортно, когато влизате в brannik.bg. Защитата на личната Ви сфера е с висок приоритет за нас, защото ние възприемаме защитата на личните данни като основен принцип за качественото предлагане на стоки, услуги и информация. Следните въпроси и отговори относно защита на личните данни целят да Ви информират по отношение на процеса на събирането, ползването и пренасочването на лични данни посредством нашия Сайт.

Информация относно Администратора на лични данни:

„Eкcтeндид” EOOД, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище: гр. София, yл. „Пoдуeвo” 7, вписано в Търговския регистър с EИK 2008З69З7, с идентификационен № по ЗДДС ВG2008З69З7, телефон за контакт 0888 881 527, имейл: infо (аt) brannik.bg.

Информация относно компетентния надзорен орган:

Комисия за защита на личните данни, седалище и адрес на управление: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, телефон за контакт:02 915 3 518; имейл: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg, уеб сайт: www.cpdp.bg

Какво са лични данни?

Лични данни представлява всяка информация, чрез която физическо лице се идентифицира или може да бъде идентифицирано (като електронен адрес, имена, възраст, дата на раждане, телефон и други).

Субект на данни е физическо лице, което е идентифицирано или което може да бъде идентифицирано въз основа на определена информация.

Как и защо използваме личните Ви данни?

Обработка на данни с цел изпълнение на договор
Ние обработваме Вашите лични данни за целите на коректното изпълнение и доставка на поръчаните от Вас продукти / услуги и по-конкретно:

  • управление и изпълнение на Вашите поръчки;
  • доставка на Вашите поръчки, както и събиране на дължимите суми за поръчаните продукти / услуги;
  • установяване и предотвратяване на незаконосъобразни действия или действия в противоречие с условията за ползване на услугите на brannik.bg;
  • извършване на обработка от обработващ данните при сключване на договор, възлагане, обработка, предаване, отчитане;
  • осъществяване на гаранционно и сервизно обслужване;
  • осигуряване на допълнително клиентско обслужване при необходимост.

Обработка на данни с цел изпълнение на нормативни задължения
Ние обработваме данните Ви, за да спазим задължения, които са предвидени в нормативен акт, така например:

  • изпълнение на задължения във връзка с продажбата от разстояние предвидени в Закона за защита на потребителите;
  • задължения, предвидени в Закона за счетоводството, Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и други свързани нормативни актове, във връзка с воденето на правилно и законосъобразно счетоводство;
  • удостоверяване на възраст при пазаруване онлайн.

Обработка на данни след Ваше съгласие
В някои случаи ние обработваме личните Ви данни, само след предварителното Ви писмено съгласие. Съгласието е отделно основание за обработване на личните Ви данни и целта на обработката е посочена в него.

Обработка на анонимизирани данни

  • оценка и измерване на ефективността от рекламите ни, с цел да Ви предложим рекламно съдържание, което да е адекватно на Вашите нужди;
  • проучване и анализиране на клиентско потребление на нашите продукти и услуги, на основа на анонимна, неперсонализирана информация, за да установим основните тенденции, да подобрим нашето разбираме за поведението на клиентите ни и да предложим нови продукти и услуги отговарящи на нуждите на нашите клиенти.

Обработка на данни за целите на нашия легитимен интерес
При обработването и съхранението на личните данни, ние може да обработваме и съхраняваме лични данни с цел защита на легитимни интереси на „Eкcтeндид” EОOД.

Какви лични данни обработваме?

Информация за вида и съдържанието на договорното отношение, както и всяка друга информация, свързана с договорното правоотношение, включително:

  • предоставените от Вас данни за идентификация - две имена и адрес на Интернет протокол;
  • предоставените от Вас данни за контакт - имейл, телефонен номер, адрес за доставка;
  • записи на обаждания, които са осъществени с телефонен номер 0888 881 527;
  • съобщения по електронна поща, чат, социални платформи и приложения за комуникация съдържащи информация относно заявките/покупките Ви както и други въпроси свързани с комплексното клиентско обслужване;
  • друга обратна връзка, която получаваме от вас;
  • други лични данни, предоставени от Вас или от трето лице при сключване на договора от разстояние.

brannik.bg не събира и не обработва лични данни, които се отнасят за следното:

  • разкриват расов или етнически произход;
  • разкриват политически, религиозни или философски убеждения, или членство в синдикални организации;
  • генетични и биометрични данни, данни за здравословното състояние или данни за сексуалния живот или сексуалната ориентация.

Къде съхраняваме Вашите данни?

Данните, които събираме от Вас, се съхраняват в рамките на Република България.

Как защитаваме Вашите лични данни?

За осигуряване на адекватна защита на данните на компанията и нашите клиенти, ние прилагаме всички необходими организационни и технически мерки, предвидени в Закона за защита на личните данни, както и най-добрите международни практики. За да се предотврати злоупотреба с Вашите данни от страна на трети лица, подадената от Вас информация се транспортира и верифицира в криптирана форма посредством SSL (Secure Socket Layer) протокол. Можете да разпознаете това в прогрес бара на Вашия браузър по символа с катинарче, което е заключено, и интернет адресът започва с https….

Кога изтриваме Вашите лични данни?

Прекратяваме използването на Вашите лични данни, за целите, свързани с договорното правоотношение, след прекратяване на договора, но не ги изтриваме преди изтичане на нормативно определените задължения за съхранение и обработка на счетоводни данни в Закона за счетоводството и изтичане на определените в Закона за задълженията и договорите давностни срокове.
Вашите данни могат да бъдат и анонимизирани. Анонимизирането представлява алтернатива на изтриването на данните. При анонимизация, всички лични разпознаваеми елементи, позволяващи идентифицирането Ви, се заличават необратимо. За анонимизирани данни няма нормативно задължени за изтриване, тъй като не представляват лични данни.

Кога и защо споделяме лични данни с трети лица?

Ние предоставяме Ваши лични данни на трети лица (администратори на лични данни) само и единствено за целите на коректното изпълнение на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчаната стока, като основният ни приоритет е да Ви предложим качествено, бързо и комплексно обслужване. Няма да предоставим Ваши лични данни на трети лица, преди да сме се уверим, че са взети всички технически и организационни мерки за защита на тези данни.
Brannik.bg гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или използвани за други цели, извън изрично упоменатите по-горе случаи и предвидените в закона такива.

Вашите права, във връзка с обработване на личните Ви данни

Право на информация
Вие имате право да поискате:

  • информация за това дали отнасящи се до вас данни се обработват, информация за целите на това обработване, за категориите данни и за получателите или категориите получатели, на които данните се разкриват;
  • съобщение в разбираема форма, съдържащо личните ви данни, които се обработват, както и всяка налична информация за техния източник;
  • информация за логиката на всяко автоматизирано обработване на лични данни, отнасящи се до вас, поне в случаите на автоматизирани решения.

Право на корекция
Вие имате право, по всяко време, да поискате:

  • да заличим, коригираме или блокираме Ваши лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на закона;
  • да уведомим третите лица, на които са били разкрити личните Ви данни, за всяко заличаване, коригиране или блокиране, с изключение на случаите, когато това е невъзможно или е свързано с прекомерни усилия.

Право на възражение
По всяко време имате право да:

  • възразите срещу обработването на личните Ви данни при наличие на законово основание за това; когато възражението е основателно, личните данни на съответното физическо лице не могат повече да бъдат обработвани;
  • възразите срещу обработването на личните Ви данни за целите на директния маркетинг.

Право на ограничаване на обработването
Можете да поискате ограничаване на обработващите се персонализиращи данни ако:

  • оспорвате верността на данните, за периода, в който трябва да проверим верността им; или
  • обработването на данните е без правно основание, но вместо да ги изтрием, Вие искате тяхното ограничено обработване; или
  • повече нямаме нужда от тези данни (за определената цел), но Вие имате нужда от тях за установяването, упражняването или защитата на правни претенции; или
  • сте подали възражение за обработването на данните, в очакване на проверка дали основанията на администратора са законни.

Право на преносимост на данни
Можете да поискате от нас да предоставим личните данни, които сте поверили на нашата грижа в организиран, подреден, структуриран, общоприет електронен формат ако:

  • обработваме данните съгласно договора и базирано на декларацията за съгласие, която може да бъде оттеглена или на договорно задължение и
  • обработването се извършва автоматично

Право на жалба
В случай, че смятате, че нарушаваме приложимата нормативна уредба, Ви молим да се свържете с нас за изясняване на въпроса. Разбира се, имате право да подадете жалба пред Комисията за защита на личните данни.

Заявленията за достъп до информация или за корекция се подават лично или от изрично упълномощено от Вас лице, чрез нотариално заверено пълномощно, ТУК. Заявление може да бъде отправено и по електронен път, по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

Ние се произнасяме по Вашето искане в 10-дневен срок от неговото подаване. При обективно необходим по-голям срок – с оглед събиране на всички искани данни и това сериозно затруднява дейността ни, този срок може да бъде удължен до 30 дни. С решението си ние даваме или отказваме достъп и/или исканата от заявителя информация, но винаги мотивираме отговора си.

Политика за използване на бисквитки (Cookie Policy)

Сайтът използва бисквитки, които са важни за коректната му работа. Посещавайки brannik.bg, Вие приемате използването на бисквити.

Видове бисквитки, които използваме:

  • Задължителни бисквитки
    Тези бисквитки са необходими за коректната работа на Сайта. Например, с тези бисквитки ви показваме информацията на нашия сайт на правилния език, а цените - спрямо валутата и ДДС за съответната държава.

  • Аналитични бисквитки
    Благодарение на тези бисквитки ние следим (абсолютно анонимно) посещаемостта на нашия сайт и можем да анализираме доколко нашите потребители работят лесно с него (бисквитки на Google Analytics). Тези бисквитки не ни дават никаква информация за Вашите лични данни. Те ни показват анонимизирано кои страници от Сайта ни сте разгледали, дали сте посетили сайта ни през мобилно или десктоп устройство и други анонимни данни. За Google Analytics използваме също анонимизиране на IP адресите посредством _anonymizelp. Максималният период, в който пазим аналитичните данни в Google Analytics е 50 месеца.

  • Функционални бисквитки
    Тези бисквитки Ви позволяват да използвате пълната функционалност на сайта ни, да гледате видеата в него, да ни пишете на чата и др.

  • Бисквитки за прецизно таргетиране
    Тези бисквитки съдържат информация за това как сте използвали нашия сайт и могат да бъдат задействани от наши рекламни партньори. Те не съхраняват лична информация. Благодарение на тях няма да Ви бъде показвана информация, която е нерелевантна за Вас. Това са динамични бисквитки на Facebook, Google и др.

Настройките на бисквитките, които получавате от brannik.bg, можете да направите в браузъра, който използвате. Имайте предвид, че ако ограничите някои видове бисквитки, е възможно сайтът ни да не работи напълно коректно и да не можете да използвате пълните му функционалности

Подобни продукти

green

Regular Price: 32,90 лв.

Special Price 26,81 лв.

Добави в количката