Фенер Olight M3XS-UT Javelot 1200lm в комплект с батерии и зарядно

Код: 202714
  O Light
399,90 лв.
Последна бройка, не оставяй да ти се изплъзне!

На склад

Доставка: 01-05 - 02-05-2025

>
Преглед и тест

>
14 дни замяна и връщане

>
Стоки с гаранция

Характеристики и описание
Характеристики
  • Корпус: Дуралуминии
  • Покритие: Твърдо анодно покритие тип III
  • Стъкло: Закалено стъкло с двустранно антирефлексно покритие с 99% пропускливост на светлината
  • Мощност: 1200 лумена
  • Режими на работа: 5
  • Издръжливост: Максимална мощност - 55 мин, 600 лумена - 1 ч 30мин, 80 лумена - 12 ч, moonlight (3 лумена) - 360 ч, Strobe - 10 ч
  • Водоустойчивост: IPX8
  • Удароустойчивост: Тестван на удар от височина 1 метър
  • Захранване: 3 x CR123A батерии
  • Защита от прегряване
  • Защита от неправилно поставяне на батериите
  • Светлинен индикатор за ниско ниво на енергия
  • Функция свещ
  • Дължина: 8,3 см
  • Диаметър на рефлектора: 6,3 см
  • Диаметър на тялото: 2,5 см
  • Тегло без батерии: 255 грама

  • Комплектът включва още:
  • 2 броя акумулаторни батерии 18650
  • Универсално зарядно Olight Omni Dok
  • 2 броя резервни O-rings 
Тегло: 0.300000
Марка: O Light
Описание

Комплект включващ фенер Olight M3XS-UT Javelot 1200 lm, два броя акумулаторни батерии 18650 и универсално зарядно Olight Omni Dok.

Фенер Olight M3XS-UT Javelot 1200 lm е водоустойчив и удароустойчив фенер изработен от дуралуминии с твърдо анодно покритие. Това го прави много здрав и изключително лек, което подобрява вашата работа. Разполага с мощност до 1200 лумена, която ще Ви даде светлинен лъч до 1 километър излъчван с помощта на 3 батерии CR123A. Има 5 режима на работа максимален, 600 лумена, 80 лумена, moonlight (лунна светлина) и strobe режим, а максималното оперативно време е 360 часа в режим moonlight ( 3 лумена). Оборудван е със защита срещу нагряване, която пази електрониката. След 5 минути работа на максимален режим фенера превключва на 60% от мощността и ще работи максимално до 55 минути. Стъклото е закалено с добавено антирефлексно покритие като пропуска 99% от излъчваната светлина. Дизайнът на корпуса е удобен, а за да следите нивото на енергия е добавен светлинен индикатор за ниско ниво на заряд. Индикаторът също е и бутон, който служи за смяна на работния режим. Има защита от неправилно поставяне на батерията, а за по-голямо удобство фенера има функция свещ, която му позволява да стои прав върху равна повърхност.


Мощност, яркост, лумен или ват - научи повече в нашия блог.

Отзиви
Оцени продукта:
Вие оценявате
Фенер Olight M3XS-UT Javelot 1200lm в комплект с батерии и зарядно
loader
Зареждане...
check-circle Вашият отзив беше изпратен.
Често задавани въпроси

Как да поръчам?

Може да направите поръчка по следните начини:
• Чрез сайта ни, като минете две лесни стъпки за поръчка
• По телефон на 0888 881527 или 02 451 94 13
• С имейл на електронната ни поща info (аt) brannik.bg, чрез facebook страницата ни или чрез чат менюто на сайта ни, като ни предоставите:
– Име, Код, Цвят и/или Размер на продуктите, които желаете да закупите
– Адрес за доставка или адрес на офис на Еконт, до който желаете да бъде доставена поръчката Ви
– Данни на получателя: Две имена, Телефонен номер, Email адрес

Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?

Не, регистрацията не е задължителна, за да направите поръчка през сайта. Но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?

Не, регистрацията не е задължителна, за да направите поръчка през сайта. Но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

Как да ползвам отстъпка за служител на МВР/МО?

Ако сте служители на МВР или МО, Brannik.bg предлага отстъпка от 12% за по-голяма част от артикулите на сайта ни, които не са намалени. За да се възползвате от нея е необходимо да удостоверите, че сте на активна служба в съответното министерство. Това може да стане, като изпратите снимка на служебна карта на нашият имейл или в чата на нашия сайт. Всяка информация различна от име и фамилия може да бъде закрита, тъй като не е необходима. Brannik.bg е лицензиран да обработва лична информация по изискванията на GDPR.

Каква е цената за доставка?

Цената на доставка се калкулира на база актуалните тарифи на куриерска фирма „Еконт” и в най-голяма степен зависи от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие изберете - до офис на „Еконт” или до адрес по Ваш избор.

При поръчка чрез сайта ни цената на доставка ще бъде автоматично калкулирана в последната стъпка от Вашата поръчка – „Завършване на поръчката”.

Ориентировъчни* цени на доставка:

3.50 лв. до офис на „Еконт”
5.75 лв. до адрес по Ваш избор

*Гореспоменатите цени се базират на осреднени стойности, които нашите клиенти заплащат за доставка.

Кога ще ми бъде доставена поръчка?

Поръчка на стоки в наличност постъпила до 16:30 ч. в работен ден, се подготвя и изпраща в същия ден, като бива доставяна на следващия работен ден до всяка точка на България.* Ако офисът на куриерската фирма, до който Ви е изпратена пратката, работи в събота, имате възможност да получите поръчката и в този ден.
Поръчка на стоки в наличност постъпила след 16:30 ч. в работен ден, в почивен ден или в ден на национален празник се подготвя и изпраща на следващия работен ден, като бива доставяна на втория работен ден от деня на поръчката.

Ако желаете да поръчате или сте поръчали продукти с указани по-дълги срокове на доставка, то доставката ще се извърши според заложените към конкретния продукт срокове.

В някои случаи е възможно забавяне на изпълнението на поръчката, поради независещи от brannik.bg причини. В такъв случай, служител на магазина ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми кога ще получите желаната стока.

*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма „Еконт”. В някои населени места, доставките се извършва до 3 работни дни.

Как мога да направя корекция в моята поръчка?

За да коригирате Вашата поръчка е необходимо да се свържете по телефон или ел. поща с нас до 16:30 в деня на поръчката. След този час корекции в поръчката не са възможни, тъй-като пратката Ви вече пътува към Вас.

Имам ли опция за Преглед и Тест?

Да, brannik.bg изпраща всички поръчки с опция за преглед и тест с куриерска фирма „Еконт”, за да можете спокойно да видите и пробвате продуктите, преди да заплатите стойността на наложения платеж.

Как да платя?

Brannik.bg предлага следните методи за плащане:
• Наложен платеж – при него заплащате Вашата поръчка в брой на куриера при получаването й.
• Дебитна или кредитна карта – при получаване на поръчаната стока, в офис или до адрес, куриерът предлага възможост за плащане с карта.
• Банков превод – при желание да използвате банков превод като метод на плащане е необходимо да се свържете с нас за уточняване на детайлите по превода. Служител на магазина ще Ви изпрати имейл с нашите банкови данни, по които трябва да преведете сумата на поръчката. Пратката ще бъде изпратена след като получим потвърждение, че парите са постъпили по нашата сметка.

Мога ли да заменя закупен от мен артикул?

Да, можете да замените закупен артикул в 14-дневен срок от получаването му, за друг артикул предлаган на сайта ни, като разликата в цената ще бъде приспадната.
Артикулът, който връщате е необходимо да е в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които Ви е били доставен.
Връщане на продукти без данъчен документ, удостоверяващ покупката; без опаковка или с повредена / нецялостна такава; без етикет или с повреден / нецялостен такъв; със следи от износване, удар, одрасквания, наранявания или други външни белези; с петна, скъсан, счупен, пробит, разпран, изгорен, парфюмиран или пран; със следи от манипулации и какъвто и да било друг тип интервенции, не може да бъде уважено.

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, попълнете формата за замяна и връщане на адрес http://return.brannik.bg/.

Мога ли да върна поръчан от мен продукт?

Да, това е Ваше право според българското законодателство. В 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока имате възможност да върнете поръчаните продукти.

Когато сте поръчали повече от един артикул, а желаете да върнете част, не всички, поръчани продукти, brannik.bg ще възстанови платената цена единствено на върнатите артикули, като си запазва правото да удържи направените отстъпки от цената за поръчано количество спрямо останалите във Ваше притежание продукти.

Артикулите, които връщате е необходимо да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са Ви били доставени (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.).

Връщане на продукти без данъчен документ, удостоверяващ покупката; без опаковка или с повредена / нецялостна такава; без етикет или с повреден / нецялостен такъв; със следи от износване, удар, одрасквания, наранявания или други външни белези; с петна, скъсан, счупен, пробит, разпран, изгорен, парфюмиран или пран; със следи от манипулации и какъвто и да било друг тип интервенции, не може да бъде уважено.

При желание да върнете закупен продукт(и), моля, попълнете формата за замяна и връщане на адрес http://return.brannik.bg/ или следвайте стъпките във формуляра за замяна/връщане приложен към поръчката, като попълните същия четливо.
ВАЖНО: Възстановяването на платената цена става по банков път, за което е необходимо да въведете IBAN на личната сметката, в която желаете да получи парите. Моля, не връщайте продуктите с наложен платеж, тъй-като няма да могат да бъдат приети.

При нужда от съдействие, винаги може да се обърнете към нас.

На какъв адрес да изпратя продукта за връщане или замяна?

Продуктите за връщане/замяна изпращайте до офис на „Еконт” - София -Любляна за фирма „Ай Би Глобал” EОOД.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?

При връщане или заняма на продукт клиентът поема куриерските разноски.

Ако връщате продукт е необходимо да заплатите куриерските разходи до офис на „Еконт” - София -Любляна, посочен също и във формуляра за замяна/връщане приложен към Вашата пратка.

В случай, че ще заменяте продукт(и), Вие ще заплатите транспортните разходи за връщането към нас, както и повторното изпращане на заменения продукт(и).

Каква гаранция давате на продуктите?

Всички стоки от brannik.bg са с 2г. законова гаранция за съответствие на стоките с договора за продажба, която започва да тече от момента на получаване на стоката.

Гаранцията губи валидност в следните случаи:
• Липса на данъчен документ, доказващ покупката от brannik.bg
• Повреда и нарушаване целостта на продукта, вследствие на действия, които не са свързани с нормалната употреба на продукта.
• Повреда, вследствие на неправилна експлоатация.

Какво да направя, ако продуктът, който искам, не е наличен?

Ако продукт, който желаете не е наличен в момента, може да се свържете по телефон или ел. поща с нас, за да Ви информираме кога очакваме желания от Вас продукт отново да бъде наличен.

В случай, че ориентировъчният срок на доставка Ви удовлетворява и след като продуктът е отново наличен, ще свържем с Вас, за да Ви уведомим за това.

Имате ли магазин, където мога да видя и пробвам артикулите Ви?

За съжаление не разполагаме с физически магазин. Стоките могат да бъдат поръчани единствено онлайн като ще Ви бъдат изпратени с опция за преглед и тест.

 

 

Връщане

В магазин БРАННИК купувате лесно, но и можете лесно да върнете или замените закупените от Вас продукти, независимо от причината, в срок от 14 календарни дни, считано от датата на получаване.

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, попълнете формата за замяна и връщане на адрес https://return.brannik.bg/.

Единствено продукти без индикации, че са бил употребявани от Клиента, без да са повредени или третирани по какъвто и да било начин, подлежат на връщане или замяна.

Продуктите трябва да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са Ви били доставени (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.).

При допълнителни въпроси свържете се по телефон или ел. поща с наш служител и ние с удоволствие ще Ви съдействаме.

Доставка

Начин на доставка

Доставката на поръчките от нашия магазин става чрез куриерска фирма "Еконт". Стоката може да бъде доставена както до адрес по Ваш избор, така и до офис на "Еконт", от където да я получите. При доставка / получаване в офис получателят на поръчката подписва разписка за приемо-предаване, която удостоверява коректното изпълнение на поръчката.

Срок на доставка

Поръчка, направена до 16:30 ч., бива доставяна на следващия работен ден до всяка точка на България.* Поръчките след 16:30 ч. се доставят на последващия работен ден. Ако има забавяне на изпълнението на поръчката от наша страна, служител на магазина ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми кога ще получите желаната стока.

*Сроковете за изпълнение на доставка зависят изцяло от партньорите ни от фирма "Еконт". В някои населени места, доставките се извършва до 3 работни дни.

Цена на доставка

Доставката се заплаща от клиента и ще бъде калкулирана в последната стъпка от Вашата поръчка - "Завършване на поръчката", на база актуалните тарифи на куриерска фирма "Еконт". Цената на доставка зависи в най-голяма степен от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие изберете - до офис на "Еконт" или до адрес по Ваш избор.

Още от тази категория